estamos, somos, expresámonos

Nace este blogue tras terme asombrado, conmovido e incluso ensoñado a lectura dalgúns dos vosos poemas, das vosas letras, das vosas ansias. Nace nestes tempos revoltos para a lírica en que novamente parece verse vilipendiada, tanto en forma de verso como de prosa como de libre expresión da persoa. Nace porque sodes capaces de poñer nos ollos o brillo que nos falta a aquelas persoas que levamos tempo nestas sendas. Nace porque sodes, estades, existides, pensades...

Nace porque sen as vosas letras o mundo sería menos habitábel.

18 maio 2008

Traizón

Quero bailar para olvidar
todo o que sentín.
Sentir outras mans na miña pel
que me abrazan con agarimo.
Non sentir a túa mirada tras de min
esquecerme de ti,
fuches neno
que xogaches coa miña vida e que me
roubaches
cada un dos meus sentimentos.

Cando estou bailando son feliz
non te sinto comigo,
a calor dos teus brazos
faime ver
que non me mereciches.

Ó compas doutro corpo xirarei
e ó final olvidareime
de que estiven contigo.
A túa mirada tras a miña anunciarei
pois ti nunca me quixeches.

5 comentários:

love disse...

pois nada deixovos aqui un poema que me levou varios dias facelo, pero ó final acabeino aínda que non me convence moito ,pero espero que me digades se está ben oumal e que vos parece bikiños adeus

por certo o poema titulase TRAIZÓN

SilviA*!! disse...

bueno pois o poema como sempre �... ROTUNDO penso k non se poder�a expresar de mellor maneira ese "t�pico" (creo xD) do desamor.. ese sentimento de buscar a liberdade.. ese "ti non me mereces".. e ese "agora buscarei algu�n que si me mereza"..
a forma tam�n est� moi ben..
e deixoo xa aiqu� que ando con pr�sa.. =(..
e que sepas que ti non tes que bailar ao comp�s de ningu�n que non te aprece ;P.. os que pasamos o d�a a d�a contigo xa sabemos de sobra que mereces a pena!!
seguir as�!!
bs�s krt*

xenevra disse...

conseguida a musicalidade a través das letras, o ritmo vainos levando por el ata chegar o final. Hai unha certa antítese entre esa sonoridade tan leviá, tan viva, tan xovial e o tema tratado. Boa mestura traizonada ;))))

Anônimo disse...

dios estas feito un poeta!!jeje e que hai cada expresión que te namora so con escoitala...coma" a calor dos teus brazos"...encantame, sobre todo porque lendo es capaz de meterte nesa situaión!;P

Anônimo disse...

puff!... outra vez chego tarde...! =)

o q máis me gustou foi a maneira que ten de expresar a dor ante un amor non correspondido, cunha especie de "vinganza" para lograr olvidalo (busqueda dun amor verdadeiro)

encantame!!
bikiños!