estamos, somos, expresámonos

Nace este blogue tras terme asombrado, conmovido e incluso ensoñado a lectura dalgúns dos vosos poemas, das vosas letras, das vosas ansias. Nace nestes tempos revoltos para a lírica en que novamente parece verse vilipendiada, tanto en forma de verso como de prosa como de libre expresión da persoa. Nace porque sodes capaces de poñer nos ollos o brillo que nos falta a aquelas persoas que levamos tempo nestas sendas. Nace porque sodes, estades, existides, pensades...

Nace porque sen as vosas letras o mundo sería menos habitábel.

02 maio 2008

porque ti es a miña pekena de ollos maxicos!!!!!

porque ti sábesme querer
porque ti sabes comprenderme
porque ti fasme feliz
porque ao teu carón os meus problemas esvaecen
porque ti, es como a auga que me apaga a sede
porque ti es a miña nena pekena de ollos máxicos
porque ti es aquela princesa a quen xamais olvidarei
porque es especial
porque es unica
porque es unha fada nos meus soños
porque o noso amor é como a auga que bate contra as costas
porque xamais ninguen nos separará
porque ti sempre serás miña
porque eu sempre serei teu
porque nós sabemos gozar do tempo
porque nós somos únicos
porque os nosos momentos íntimos
son como dous leóns engaiolados
porque ti es a miña fera e eu o teu ratonciño
porque te amo
simplemente eso
ámote ata mais non poder
porque ti es a miña vida...........



poi aqui queda espero que vos guste adeus
xao

4 comentários:

SilviA*!! disse...

incríble!! =P
pois nada non sei que este poema tamén me gusta moito non sei porque será!! xD.. jj..
nunca mo ensinaras!! cando o escribiches??
en serio está guay, é moi riquiño.. jej
bsñs

SilviA*!! disse...

por certo que eu tamén sei que vai pa min =P.. jj.. e que te quero berlín..

Anônimo disse...

wuau!!lovelle que poemazo..!!é alucinante..!!transmite un montón de cousas á vez..de verdade e que me deixou... atontada :P De todos os que lein aqui foi un dos que mais me gustou..

segue así!! bkñss

xenevra disse...

Xenial exercicio de neotrobadorismo repetitivo poético. POrque si, porque ti, porque nós. Non só me gusta, senón que atrapa na súa lectura e vai levando nunha prograsión sentimental ata o final, onde acada o máximo nese silencio dos puntos que continúsn sen palabras, nun futuro prometedor.
moi bo, love ;)