estamos, somos, expresámonos

Nace este blogue tras terme asombrado, conmovido e incluso ensoñado a lectura dalgúns dos vosos poemas, das vosas letras, das vosas ansias. Nace nestes tempos revoltos para a lírica en que novamente parece verse vilipendiada, tanto en forma de verso como de prosa como de libre expresión da persoa. Nace porque sodes capaces de poñer nos ollos o brillo que nos falta a aquelas persoas que levamos tempo nestas sendas. Nace porque sodes, estades, existides, pensades...

Nace porque sen as vosas letras o mundo sería menos habitábel.

19 maio 2008

Dinme que me namorei,
que me namorei completamente del...
e creo que non se confunden.
Da miña cabeza non o podo sacar,
do meus soños el é dono..
converteuse no meu todo...
fixo que o sexa todo!!
O sorriso que un día se foi,
volveu con el
por fin
por fin...me dei conta
que este amor é verdedeiro...
que, realmente, namorei del!!!


Ola, bueno pois este poema non é meu(o anterior si jeje) é de Águeda, e vai sen foto porque se me colgou e non a dou subido.. :( pero co poema xa sobra :P
bicos

8 comentários:

Anônimo disse...

gazas por subirme o poema SofY!!non pasa nada cpor que non che subira a foto o que importa é o poema!!
bicos

Anônimo disse...

para q unha foto se con este pedazo poema sobra¿? xD

a verdade e que non fai falla dicir moito +. Só con lelo podemos ver a intensidade que ten e a beleza do amor.
q fermoso é estar namorada! :P

bicos!

xenevra disse...

non necesita foto, é mías, estropearíao. Xa fixeches del un caligrama...

xenevra disse...

ah!! eu suprimiría o verso "fixo que o sexa todo" mírao

sOfiA* disse...

a verdade é que xa me alegro de non habela podido subir porque asi queda precioso.. e do contido que dicir..que me deixou abraiada!!ten unha forza..algo que non sei explicar ben..non sei..pero gustame moito!!
ah!! e de nada, sabes que sempre estarei xa sexa pa subir un poema ou pa subir a unha montaña :P


biquiños.

Anônimo disse...

wenas o poema está estupendo, a mín chegoume a alma. Felicidades.

libertad disse...

Ola que tal? O poema gustoume moito, segue así.

Anônimo disse...

g�stame o xogo de palabras!! e a forma en xeral =)..
o t�pico do amor que sae na maior�a dos nosos poemas ;)..
e non moito m�is!!
a ver se vos acordades de pasarvos tam�n polos poemas de m�is abaixo!! ;))))
bicossss