estamos, somos, expresámonos

Nace este blogue tras terme asombrado, conmovido e incluso ensoñado a lectura dalgúns dos vosos poemas, das vosas letras, das vosas ansias. Nace nestes tempos revoltos para a lírica en que novamente parece verse vilipendiada, tanto en forma de verso como de prosa como de libre expresión da persoa. Nace porque sodes capaces de poñer nos ollos o brillo que nos falta a aquelas persoas que levamos tempo nestas sendas. Nace porque sodes, estades, existides, pensades...

Nace porque sen as vosas letras o mundo sería menos habitábel.

08 maio 2008

porque es así????




Estou flipando

como lle dis iso a unha persoa que queres?

en serio...

non o entendo

non vai comigo

eu a ti non che fixen nada

non che fago dano constantemente

trato de estar ben contigo

porque te quero e punto

porque me importas

e logo ti sempre

dándolle voltas a todo

a min non me pasa nada

pero estou farto de todo

quizais debería pensar o cque che pasa comigo

ae son un neno pekeno como dis

se segues pensando

que non teño

nada dentro desta puta cabeza...

madurei fai moito tempo

aprendin a velo todo como ti querías

EU QUEROTE!!!! JODER!!!

tan difícil é de entender que quero estar ben?


pois nada aqui vos deixo un poema que a pesar que é un chisquiño largo non me gusta moito .Poñoo para saber a vosa opinión. Espero que o seguinte me saia mellor ca este.

veña bikiños

4 comentários:

xenevra disse...

algunhas veces o amor doe e esta é unha boa maneira de deixar saír a dor. A forma non importa, o contido tampouco, só como exorcismo das dolores. Palabras baleiras que arrincan da alma os malos momentos.

SilviA*!! disse...

susana ten razón!!.. ás veces para deixar escapar todos eses sentimentos o único que fai falla é berralo.. (pero berrando como berran as palabras.. sen alzar a voz ;P)
non parece un poema nin ten as súas características.. (soname ;P) pero está ben a estructura quédalle perfecta.. case parece que vemos a esa persoa detrás dos versos berrando eses sentimentos en silenzo.
gústame, pero gústanme máis os poemas alegres ;P

Anônimo disse...

este poema encantame porque reflexa como te sintes cando lle queres expresar a alguén todo o que o/a queres, e as veces iso non é posible...porque darlle tantas voltas a algo tan fácil como decir querote e que esa persoa te crea...
encantame!!!


bsiños

xenevra disse...

creo que a expresión "quérote" sofre un abuso que a baleiro de contido, por iso lle damos voltas. Pero o que sentimos é iso: "quérote" / "Quérovos"

grazas a todas e todos outra vez