estamos, somos, expresámonos

Nace este blogue tras terme asombrado, conmovido e incluso ensoñado a lectura dalgúns dos vosos poemas, das vosas letras, das vosas ansias. Nace nestes tempos revoltos para a lírica en que novamente parece verse vilipendiada, tanto en forma de verso como de prosa como de libre expresión da persoa. Nace porque sodes capaces de poñer nos ollos o brillo que nos falta a aquelas persoas que levamos tempo nestas sendas. Nace porque sodes, estades, existides, pensades...

Nace porque sen as vosas letras o mundo sería menos habitábel.

03 julho 2009

Prohibido pensar en ti

Prohibinme pensar en ti
Pero a noite chegou
É a hora dos soños
Das fantasías anheladas
É o único momento
No cal me permito pensarte,
Soñarte,
Soñar que estamos xuntos
Imaxinar como namorarte
Como gañar o teu corazón
Algo moito mais difícil ca olvidar

Olvidar!

Olvidar é imposible!
Intenteino, sei que o intentei
Pero sempre, sempre en van
Tamén imaxino sensacións,
Sentimentos…
meus e teus
Porque te quero
Porque te amo
E nunca me amarás tanto
Nunca me vas amar
Seino

Ás veces, ódiasme
Tamén o sei, pero
Eu ódiote sempre
Por ser a culpable,
A responsable da miña dor.
Por ser así
Por capturarme coa túa mirada
Por paralizarme cun sorriso
Por facerme estremecer cun só xesto
Por facerme suspirar co teu recordo
Por facerme sufrir a túa ausencia
Por matarme co teu desprezo
E por devolverme a vida con cada palabra
Coas túas palabras
Para logo arrebatarma de novo
Facerme chorar, rir, suspirar..
E négaste a devolverme a alma que me roubaches
no intre en que realmente te coñecín..

Silencio!!
O sol!,

Prohibido pensar en ti.

Iago Seijas

Nenhum comentário: