estamos, somos, expresámonos

Nace este blogue tras terme asombrado, conmovido e incluso ensoñado a lectura dalgúns dos vosos poemas, das vosas letras, das vosas ansias. Nace nestes tempos revoltos para a lírica en que novamente parece verse vilipendiada, tanto en forma de verso como de prosa como de libre expresión da persoa. Nace porque sodes capaces de poñer nos ollos o brillo que nos falta a aquelas persoas que levamos tempo nestas sendas. Nace porque sodes, estades, existides, pensades...

Nace porque sen as vosas letras o mundo sería menos habitábel.

03 julho 2009

Antes de coñecerte

Antes de coñecerte
Pensei estar namorado centos de veces
Pero agora, desde que te coñecín
Sei o que realmente significa esa palabra
Amor
Amar
Amar non era o que eu cría
Cando se ama, súfrese
Súfrese todo o tempo
Pero merece a pena

cando estou contigo
cando te vexo
cando me falas
cando me miras
cando me sorrís
cando me sinto preto de ti
cando soño que estou ó teu carón
cando realmente estou ó teu carón
cando algo deso sucede
coñezo a felicidade
sinto que nada mais importa
todo perde o seu significado
a sua importancia
os problemas que me atormentaban
evapóranse co brillo dos teus ollos
a túa mirada, atravésame
invádeme,
circula polo meu interior
altera o ritmo dos latexos do meu corazón
deixame fora de combate
tan só desexo bicarte
abrazarte, bicarnos abrazados
estando xuntos, os dous
sós, sempre sós
posto que todos desparecen
ninguén nos pode interromper,
ninguén ten o poder,
a capacidade,
de facer estalar a burbulla de cristal que nos rodea,
dentro da que flotamos,
xuntos, eternamente xuntos

Pero só é un soño.


Iago Seijas

Nenhum comentário: