estamos, somos, expresámonos

Nace este blogue tras terme asombrado, conmovido e incluso ensoñado a lectura dalgúns dos vosos poemas, das vosas letras, das vosas ansias. Nace nestes tempos revoltos para a lírica en que novamente parece verse vilipendiada, tanto en forma de verso como de prosa como de libre expresión da persoa. Nace porque sodes capaces de poñer nos ollos o brillo que nos falta a aquelas persoas que levamos tempo nestas sendas. Nace porque sodes, estades, existides, pensades...

Nace porque sen as vosas letras o mundo sería menos habitábel.

12 junho 2008

3

Pequeno

Si ti

Pequeno

Eu son grande

Grande por dentro,ti

Pequeno

Eu son a veces tola e outras

Lamento

Eu son eu ti

Non es nada

Eu son flor ti

Pedra

Eu son lágrima no deserto ti

Area

Eu son soño ti

Pesadelo

Eu son vida ti

Morte

Eu son estrela ti

Meteorito

Eu son bolboreta ti

Cortachesme as ás


autora: Alba

Nenhum comentário: