estamos, somos, expresámonos

Nace este blogue tras terme asombrado, conmovido e incluso ensoñado a lectura dalgúns dos vosos poemas, das vosas letras, das vosas ansias. Nace nestes tempos revoltos para a lírica en que novamente parece verse vilipendiada, tanto en forma de verso como de prosa como de libre expresión da persoa. Nace porque sodes capaces de poñer nos ollos o brillo que nos falta a aquelas persoas que levamos tempo nestas sendas. Nace porque sodes, estades, existides, pensades...

Nace porque sen as vosas letras o mundo sería menos habitábel.

12 junho 2008

(13/04/2008) ti,tan só ti

13/04/2008

ti,tan só ti

cansa,triste,sola e aburrida
asi pasan as tardes de inverno.
hoxe chove
chove para os namorados
para que os namorados choren.
fai frío
e eu pérdome nos recunchos desta habitación.
as noites xa non son o que eran
agora xa non estás
xa nadie me pode dar os teus bicos,
xa non me podo escapar para a túa cama
e que me des os abrazos inesquecebles,aínda os lembro...
sabes???
cortáronme as ás
e agora xa nn podo voar...
agora só vivo para marchar contigo...
esa é a viaxe que máis desexo!!!
si,para estar o teu lado...
para repetir eses abrazos.
ti es o único k tiñas ollos máxicos
e deixáchesmos...só a min
gardareinos,coma o maior tesouro da historia da humanidade.
todos pensarán que este é un poema para un
amor pasado ou presente
pero eu ben sei que ti es o único,o único que amrei,o único que me amou...



dentro de min,eles brilan máis ca o sol...


lémbrote



...............nadie morre mentres alguén o recorda...........eu recordareite sempre...............................................





autora: Alba

3 comentários:

xenevra disse...

encantoume isto de "todos pensarán que este é un poema para un
amor pasado ou presente"
simplemente, sublime. Xoga con todo o anterior adiantando esperanzas que caen e veñen e vanse e volven e, ao final, só sabemos que non sabemos. Tópico típico o dos ollos ;)))
Encántame tmn o xogo "chove para que os namorados choren"

(e podemos poñer vai frío no canto de fai frío???)

Anônimo disse...

joo e que no momento chegame a inspiración e non me poño a pensar nesas cousas...:-((((
no próximo pensareino!!!!xdxd

un saudiño

beladurminte*

SilviA*!! disse...

o poema è incrible!!
precioso bela ^^!!!!
bsñss

brancaneves*? ;)